ပညာသည္ပိုသည္မရွိအျမဲလိုအပ္ပါသည္

ပညာသည္ပိုသည္မရွိအျမဲလိုအပ္ပါသည္
ပညာမ်ားကိုျပန္လည္မွ်ေ၀ျခင္းသာျဖစ္ပါသည္ဆရာၾကီးမဟုတ္ပါမသိေသးတာေတြရွိပါသည္

Friday, February 5, 2016

ကြ်န္ေတာ္တို႔H30-U10ကို Myanmar Fontမွားခ်ိန္းမိလုိ႔ ျမန္မာစာမေပၚတဲ႔သူေတြအတြက္နည္းေလးေပါ့ ကြ်န္ေတာ္ဆိုနည္းေတြစံုသြားတယ္ဗ်

မဂၤလာပါကြ်န္ေတ္ာတို႔Myanmar Credo Groupမွၾကိဳဆိုပါတယ္
အခုတင္ေပးမဲ႔နည္းေလးက
ကြ်န္ေတာ္တို႔H30-U10ကို
Myanmar Fontမွားခ်ိန္းမိလုိ႔
ျမန္မာစာမေပၚတဲ႔သူေတြအတြက္နည္းေလးေပါ့
ကြ်န္ေတာ္ဆိုနည္းေတြစံုသြားတယ္ဗ်

Root Explorerထဲမွာလည္းfontေတြျပင္ၾကည့္တယ္
MMSD
Aio Changer 
Zawgyi Changer
font Changerေတြေတာ္ေတာ္စံုသြားတယ္

 ေနာက္ဆံုးMPPG Toolေလးနဲ႔အဆင္ေျပသြားတယ္ဗ်
လုိခ်င္ရင္ေတာ့ေအာက္ကလင့္ေလးမွာေဒါင္းပါဗ်ာ
DownLoad Now
ကြ်န္ေတာ္ကဆရာလည္းမဟုတ္ပါဘူးကြ်န္ေတာ္ၾကံဳေတြ႔ခဲ႔တဲ႔Errorေလးကို
တင္ေပးတာပါ
**  Step-1.ေအာက္က Download Button ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ
**  Step-2. "5sec". ေလာက္ေစာင္႕ေပးပါ။

**  Step-3. "  << SKIP AD >>   ".ကိုႏွိပ္ေပးပါ။
**  Step-4. Download Link က်လာပါလိမ္႕မယ္။
**  အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment